Hisy.. Payah. Nak cakap pasal kebenaran ni.
Masa sekolah dulu aku selalu pikir. Camana nak kantoi orang sembahyang jumaat kalau semua exco badan agama sembahyang jumaat. Of course, masa tu tadek la CCTV kan. And kalau ada pon, aku tak rasa sekolah nak spend on CCTV untuk kantoi sembahyang Jumaat.
Hisy.. Payah.
Ko dah berbelas tahun buat teater, pernah kena banned?
Aku dah.
Saturday, February 06, 2010
Saturday, January 16, 2010
Wednesday, November 04, 2009
Thursday, September 24, 2009
Johnny Depp's advice
In inside the actor's studio he said that he was bullied when he was small and his mom told him,"next time you get bullied, you find the nearest stone and lay one on him".
And he did.
So whatever it is, do not let somebody put their hands on you. You have to do what ever shit you have to do and always move forward and do not care what other people think of you.
That was his advice.
So true.
And he did.
So whatever it is, do not let somebody put their hands on you. You have to do what ever shit you have to do and always move forward and do not care what other people think of you.
That was his advice.
So true.
Saturday, August 15, 2009
Friday, August 07, 2009
Wednesday, July 29, 2009
Kaki Blue
Kaki Blue opens tomorrow (Thursday, 30th Aug 2009) at KLPac.
Excited? Hell Yeah!
Next 2 weeks and a half will be really challenging!
Let's rock the house!
Excited? Hell Yeah!
Next 2 weeks and a half will be really challenging!
Let's rock the house!
Saturday, July 25, 2009
Bijak Pandai
Ahli-ahli bijak pandai duduk keliling meja bincang pasal macamana nak predict pergerakan bumi dengan menggunakan system grid. Canggih.
Seronok tengok bila tengok seorang ahli bijak pandai kena marah sebab tak siap research.
Ahli bijak pandai pun manusia juga rupanya.
Nasib baik aku engineer yang tak sebijak pandai professor-professor ini.
Aku engineer yang duduk tepi je kat ceruk conference room. Gelak kat ahli bijak pandai sambil main facebook.
Siapa yg lagi pandai sekarang.
Seronok tengok bila tengok seorang ahli bijak pandai kena marah sebab tak siap research.
Ahli bijak pandai pun manusia juga rupanya.
Nasib baik aku engineer yang tak sebijak pandai professor-professor ini.
Aku engineer yang duduk tepi je kat ceruk conference room. Gelak kat ahli bijak pandai sambil main facebook.
Siapa yg lagi pandai sekarang.
Subscribe to:
Posts (Atom)
