Thursday, May 18, 2006

Umrah


2 hari lebih lagi, saya akan terbang ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan umrah. Makin dekat harinya, makin takut pulak jadinya. Mixed feeling, excited pun ada, chuak pon ada. Excited sebab dapat pijak tanah haram. Chuak, takut diri ni terlalu kotor dan terlalu banyak buat dosa dan tak layak. Rasa kerdil sangat.
Di sini saya ingin menyusun sepuluh jari, memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat salah dan silap dari segi tutur bahasa dan juga perbuatan yang dahulu, sekarang, dan yang akan datang. Minta halal segala makan-minum. Sekiranya terjadi apa-apa, harap dapat halalkan hutang, mana yang ada.
Insya allah, saya akan bawa doa semua agar dimurahkan rezeki, dan selamat dunia dan akhirat disamping dipermudahkan segala urusan harian dengan adanya petunjuk daripada-NYA.

Kepada kawan-kawan, harap dapat doakan agar perjalanan pergi-balik selamat dan dipermudahkan segala urusan ibadat di sana, di samping Umrah yang mabrur.
Flight akan bertolak pada pukl 655 petang, ahad ni (21/5/2006). Semua jemaah akan berkumpul di KLIA pada pukul 330 di Kaunter K (Dekat pintu 7).
Jemaah ini akan pulang ke Malaysia pada 31 May 2006.
Wassalam.




6 comments:

Anonymous said...

semoga selamat pergi dan selamat pulang. Amin.

Tuan "Tapai" Faisal said...

makaseyh..

fadh said...

ohh.. tatau pon.. have a safe journey.. pegi dgn sapa?

Anonymous said...

deeply in my heart...i'll always want u to have safe journey...i'll be missing u,babe...

Anonymous said...

babe?????
saper plak nih tapai??
caya lah....jgn laki sudah....

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

amboi...emm ade sorg lagi pulak yg minat abg ekk...dlm diam2 yer...fuh....