Wednesday, January 24, 2007

Burung

Aku ada kawan. Satu hari, dia duduk termenung di tepi tingkap. Muka makin serious. Ternyata kepala sedang memikirkan sesuatu. Mengunyah cornflakes sarapan pagi. Makin hilang dirinya dari dunia.

"Kenapa?", aku bertanya.

"Jadi burung nak?", sahutnya.

"Kejadah nak jadi burung?"

"Aku rasa aku takda tujuan hidupla, bohsan, sangap.. tahu dak sangap?"

"Aeknaaaa.. ingat kenapa laa nak jadi burung.. Rilek la brader, banyak lagi benda ko buleh buat. Poyo sangat ko ni.. ingat masalah negara apa laaa tadi.."

Hari tu aku gelakkan dia. Hari ni baru aku faham, apa maksud member aku. Hari ini aku tiba-tiba rasa nak jadi burung. Tiba-tiba rasa tak ada tujuan.

Kenapa?

Sebab aku dah habes exam.. yeay!! merdekaaaa.. merdekaaaa.. merdekaaa!

Terbang bebas jom!

4 comments:

IreneYaya said...

Tapai, since kau same case dgn aku la kan (unpaid leave), nak tanya..

1. Ko dah tebus belum ESOS? Leh ke suruh org lain tebuskan?

2. Ko buat x maps utk 2006? Patutnya bonus kena prorate la kan?

Hehe, syoknya jadi burung..nak terbang gi dublin la.

shenes said...

replica bags hong kong replica bags thailand replica bags qatar

mctese said...

publié ici répliques de sacs de créateurs bon marché cliquez sur ce site réplique gucci lien https://www.dolabuy.ru/

theslol said...

More about the author n3f06u9o12 high end replica bags replica bags uk find out this here g5l13e9y32 replica louis vuitton bag 9a replica bags pop over to these guys w0d83v4t61 replica wallets replica bags and shoes